Litt om meg

Mitt namn er Silje Lauksund, eg er gift og mor til tre jenter. Eg likar å drive med diverse håndarbeid, men det er nok syinga eg likar best. Det har vel med den litt dårlege tålmodigheten min å gjere, for det går mykje fortare å sy eit plagg enn å strikke det;) For det meste syr eg til eget bruk, og litt på bestilling til vener og kjente.

søndag 24. februar 2013

Genser med gulldråpar

Då eg fann dette stoffet på S&S tenkte eg at det passa bra til ein genser til meg sjølv. Eg har eit gensermønster som eg har laga sjølv, og det brukte eg som utgangspunkt. Med litt endringar i halsen og med lengre bråt på armane og nede vart genseren ganske ulik orginalmønsteret.


1 kommentar:

  1. Ϻy family аll the time sау that I am waѕting my timе
    here at wеb, but I know I am getting еxρeгience all the
    time by reаding such fastidious content.

    Also visit my site :: Arjun Kanuri

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ein kommentar, så er det veldig kjekt:)