Litt om meg

Mitt namn er Silje Lauksund, eg er gift og mor til tre jenter. Eg likar å drive med diverse håndarbeid, men det er nok syinga eg likar best. Det har vel med den litt dårlege tålmodigheten min å gjere, for det går mykje fortare å sy eit plagg enn å strikke det;) For det meste syr eg til eget bruk, og litt på bestilling til vener og kjente.

mandag 21. januar 2013

Skjørt og bluse til Siren

Dette settet vart sydd til første skuledag etter sommarferien, men ting tar tid så eg har ikkje fått lagt det ut før no! Både skjørtet og blusen har utgangspunkt i eit mønster frå boka "Making childrens clothes", men med diverse endringar. Eg hadde lyst at skjørtet skulle vere litt "fyldig" så eg laga eit underskjørt med rynkekant nede . Blusen var veldig vid i fasongen, så for å få litt meir passande form sette eg inn knyteband i sidene. Skjørtet er sydd i babycord, og blusen er sydd i bomull og kanta med satengkantbånd. I ryggen på blusen er det trykk-knappar.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ein kommentar, så er det veldig kjekt:)