Litt om meg

Mitt namn er Silje Lauksund, eg er gift og mor til tre jenter. Eg likar å drive med diverse håndarbeid, men det er nok syinga eg likar best. Det har vel med den litt dårlege tålmodigheten min å gjere, for det går mykje fortare å sy eit plagg enn å strikke det;) For det meste syr eg til eget bruk, og litt på bestilling til vener og kjente.

tirsdag 2. oktober 2012

Bursdagssett til 2-åring

Dette settet er sydd til Torbjørn som vart to år i september. Buksa i flaskegrønn babycord fra S&S er sydd etter mønster fra Ottobre 04/12 og genseren i Jersey og ribb er sydd frå eige mønster. Buksemønsteret var veldig kjekt, artig med litt detaljar. Eg kjem nok til å lage fleire bukser etter dette mønsteret, då det passar til både jente og gut.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ein kommentar, så er det veldig kjekt:)