Litt om meg

Mitt namn er Silje Lauksund, eg er gift og mor til tre jenter. Eg likar å drive med diverse håndarbeid, men det er nok syinga eg likar best. Det har vel med den litt dårlege tålmodigheten min å gjere, for det går mykje fortare å sy eit plagg enn å strikke det;) For det meste syr eg til eget bruk, og litt på bestilling til vener og kjente.

lørdag 11. august 2012

Knytebukse og genser til Ida

Det er ei stund sidan dette settet vart sydd, men det tar si tid før ting kjem ut på bloggen...) Ida trong ei ny knytebukse som var litt lengre i ryggen, sidan ho heile tida veks og vert større. Denne gongen vart det brun isoli med oransje kanting på buksa og genser i uglestoff frå S&S, armane er i lilla interlock frå Fabric. Mottakaren vart veldig fornøgd med settet sitt, sjølv om buksa ikkje hadde lommer. Til gjengjeld såg det ut som om blomen hjalp på;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ein kommentar, så er det veldig kjekt:)