Litt om meg

Mitt namn er Silje Lauksund, eg er gift og mor til tre jenter. Eg likar å drive med diverse håndarbeid, men det er nok syinga eg likar best. Det har vel med den litt dårlege tålmodigheten min å gjere, for det går mykje fortare å sy eit plagg enn å strikke det;) For det meste syr eg til eget bruk, og litt på bestilling til vener og kjente.

fredag 10. februar 2012

Bukser i lange banar!

Sidan ballongbuksene fra tidlegare falt i smak, tenkte eg at eg like godt kunne sy fleire i ulike fargar. Denne gongen vart det nok til ei lita bukse til minstejenta og, så då fekk alle like. Dei er sydd i rosa lin med sølvstriper fra S&S. Litt "bling" var visst ikkje feil;) I livet og nede på beina er det rosa ribb, supert for dei som ikkje likar det stramt på magen. (Størrelse 122, 110 og 92)

2 kommentarer:

  1. Kanonsøte bukser ;) Den linen vil jeg også ha......

    SvarSlett
  2. Dei hadde på stoff og stil sist eg var der, og det er ikkje så lenge sidan! :)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ein kommentar, så er det veldig kjekt:)