Litt om meg

Mitt namn er Silje Lauksund, eg er gift og mor til tre jenter. Eg likar å drive med diverse håndarbeid, men det er nok syinga eg likar best. Det har vel med den litt dårlege tålmodigheten min å gjere, for det går mykje fortare å sy eit plagg enn å strikke det;) For det meste syr eg til eget bruk, og litt på bestilling til vener og kjente.

torsdag 15. desember 2011

Siklesjal

Desse vart bestilt til ein liten gut. Mammen syntes det var lite utvalg til gutar i butikkane, så ho syntes det var kjekt å få velge ut stoff sjølv. Kvar gong eg syr denne typen smikke kjem eg på at eg skal sjekke opp i om det er høve til å få tak i ein kortare fot til overlocken. Den eg har er litt lang, og vanskeleg å ta knappe svingar med. Uansett, mottakaren verka fornøgd, så då er det greit. (pris 80kr)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ein kommentar, så er det veldig kjekt:)