Litt om meg

Mitt namn er Silje Lauksund, eg er gift og mor til tre jenter. Eg likar å drive med diverse håndarbeid, men det er nok syinga eg likar best. Det har vel med den litt dårlege tålmodigheten min å gjere, for det går mykje fortare å sy eit plagg enn å strikke det;) For det meste syr eg til eget bruk, og litt på bestilling til vener og kjente.

onsdag 14. desember 2011

Fleire t-skjorter på bestilling

Desse fekk eg bestilling på for lenge sida, men då det ikkje var noko eigentleg hast med å få dei ferdig har det tatt litt vel lang tid. Men no er dei klar og skal snart leverast. Dei skal til ein Iron Maiden fan av dei skjeldne, derav trykket med M'en som Iron Maiden har i logoen sin. Får håpe mottakaren vert fornøgd, sjølv om trykket ikkje vart heilt som bestilt;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ein kommentar, så er det veldig kjekt:)