Litt om meg

Mitt namn er Silje Lauksund, eg er gift og mor til tre jenter. Eg likar å drive med diverse håndarbeid, men det er nok syinga eg likar best. Det har vel med den litt dårlege tålmodigheten min å gjere, for det går mykje fortare å sy eit plagg enn å strikke det;) For det meste syr eg til eget bruk, og litt på bestilling til vener og kjente.

fredag 11. november 2011

Joggedress til minstejenta

Desse stoffa vart kjøpt for nesten eit år sidan, så då var det på tide å få gjort noko med dei;) Buksa er sydd i isoli, så den er varm og god no om hausten, og genseren er sydd i microfleece og kanta med jersey. Buksa er sydd av same mønster som retrobuksa, og genseren er satt samen av eit par ulike mønster. (Stoff frå S&S, størrelse 2 år).

1 kommentar:

  1. Hei Silje=)

    Kom over bloggen din, kjempefine ting du syr!! Kva maskin har du? Eg skal kjøpa meg ny, men det er så vanskeleg! Kva ville du sett etter, eller tatt med i betraktninga om du skulle kjøpt deg ny?
    Helsing Mari frå sykurset=))
    P.s. svar meg gjerne på mail: mrommetveit@gmail.com

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ein kommentar, så er det veldig kjekt:)