Litt om meg

Mitt namn er Silje Lauksund, eg er gift og mor til tre jenter. Eg likar å drive med diverse håndarbeid, men det er nok syinga eg likar best. Det har vel med den litt dårlege tålmodigheten min å gjere, for det går mykje fortare å sy eit plagg enn å strikke det;) For det meste syr eg til eget bruk, og litt på bestilling til vener og kjente.

mandag 7. november 2011

Body til minsten

Sidan eg var så godt i gang med å lage body til barselsgåva, tenkte eg at eg like godt kunne sy ein til minstejenta her i huset og. Stoffet er mønstra interlock frå Michael Miller, kanta med einsfarga interlock. Bodyen er i størrelse 92, så ho har litt å vekse i. Det vert nok fleire av desse framover:)

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så mykje fint du syr.
    Nydelig body.
    Elskar sy bloggar så eg legg meg til som følger eg:)

    Ønsker deg ein fin tirsdag kveld

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Takk! Kikka inn på bloggen din, kjempemasse fint! :)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ein kommentar, så er det veldig kjekt:)