Litt om meg

Mitt namn er Silje Lauksund, eg er gift og mor til tre jenter. Eg likar å drive med diverse håndarbeid, men det er nok syinga eg likar best. Det har vel med den litt dårlege tålmodigheten min å gjere, for det går mykje fortare å sy eit plagg enn å strikke det;) For det meste syr eg til eget bruk, og litt på bestilling til vener og kjente.

lørdag 11. juni 2011

Psykedelisk undertøyssett

Stoffet til dette undertøyssettet har 4 åringen i huset valgt ut heilt sjølv. Det var kanskje ikkje det stoffet eg hadde trudd ho skulle velge, men i følgje ho sjølv var dette nydeleg (!) Så då vart det truse og trøye til ho og. Baksida er i einsfarga rosa bambusstoff og størrelsen er 104.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ein kommentar, så er det veldig kjekt:)