Litt om meg

Mitt namn er Silje Lauksund, eg er gift og mor til tre jenter. Eg likar å drive med diverse håndarbeid, men det er nok syinga eg likar best. Det har vel med den litt dårlege tålmodigheten min å gjere, for det går mykje fortare å sy eit plagg enn å strikke det;) For det meste syr eg til eget bruk, og litt på bestilling til vener og kjente.

søndag 8. mai 2011

Toalettveske til 100-åring

Svigermor bestilte ei toalettveske som ho skulle ha i presang til grandtanta si. Den er sydd i blomstrete bomullsstoff, som eg syntes passa bra til ei vaksen dame på hundre år. Ellers er ho fora med vatt og rosa bomullsstoff og har hankar på sidene, toalettveska altså;). Mønsteret er eige. ( Pris 200 )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ein kommentar, så er det veldig kjekt:)